Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Magnus Fossen
Vaktsjef nå

Magnus Fossen

Tips oss!

Ingen legger merke til hva som feiler brystet

Folk blir bedt om å ta på verdens mest berørte bryst.

Den irske organisasjonen Marie Keaton Foundation gikk kreativt til verks i sin nye brystkreftkampanje. I all hemmelighet ga de den berømte statuen av Molly Malone en klump i brystet.

Statuen er nemlig kjent for å ha verdens mest berørte bryster.

Fire nordmenn fikk prøve ett døgn med hatmeldinger: Sterk norsk kampanje: Hun får kjenne hatet på kroppen

Stuntet ble utført for å bevisstgjøre viktigheten av å sjekke seg selv for klumper og hvor lett de er å overse.

Se resultatet av kampanjen i videoen øverst i saken.

28 ansatte kastet klærne for Absoluts kampanje: Svenskene viser den nakne sannhet om spriten sin

Flere anbefalinger fra SeDenne: