Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Vaske­mid­del tok rotta på alle under USAs festkveld

SuperBowl-finalen handler like mye om reklamene som selve kampen. Også der var det en klar vinner.

Reklameplassene under amerikansk fotballs festkveld SuperBowl koster svimlende summer og derfor har også annonsørene lagt mye prestisje i å levere de mest minnerike reklamesnuttene på de dyrkjøpte sekundene de har til rådighet.

Slo alle rekorder: Bud lagde tidenes søteste og dyreste SuperBowl-reklame

Kjendiser, søte dyr, naken hud og mye humor pleier å være blant stikkordene annonsørene bruker for å komme frem med sitt budskap.

I år var det en annonsør som tok det ett skritt lengre. Vaskemiddel-selskapet Tide kjørte likså godt en parodi på alle de andre, med TV-kjendis David Harbour i spissen. Snuttene har av flere medier blitt kåret til vinnere av SuperBowl-reklamene.

Sjekk også: Denne hundrereklamen ble for sterk kost

Flere anbefalinger fra SeDenne: